sâmbătă, 14 aprilie 2012

Valori de care ne batem joc: Palatul Ghica de la Caciulati (IF)

Palatul Ghica de la Caciulati a fost construit intre anii 1830-1834 de domnitorul Dimitrie Alexandru Ghica.

Fotografiile le-am facut la sfasitul lui Iulie 2009. Cum intre timp nu am auzit de vreo schimbare, pot presupune ca palatul este (macar !) in aceeasi stare. M-am marginit sa fotografiez lucrurile cu valoare documentara, evitandu-le pe cele nepotrivite ori sordide. Cu toate astea, intr-unul dintre dormitoare se vede pe pat patura paznicului care mai doarme uneori in acel dormitor domnesc (facuse patul, totul era aranjat !). Sticla de Coca Cola si resturile de mancare din dulapul de alaturi, unde altadata erau hainele Domnitorului sau rochiile Doamnei, nu le-am mai fotografiat...

Inteleg ca palatul este proprietatea Academiei Romane... As putea sa adaug o parerere personala despre actuala Academie Romana, dar bunul simt ma face sa recunosc ca nu am anvergura intelectuala de a aprecia acest for si-mi tin parerea pentru mine, asa ca ma rezum doar la imagini:







































Niciun comentariu: